Shopping Cart

Brak produktów w koszyku.

Go to top
About Us

Pytania i odpowiedzi

Etap zamawiania

Gdzie mogę zobaczyć zaproszenia?

Ze względu na sytuację epidemiologiczną zaproszenia można oglądać wyłącznie na stronie internetowej lub zamawiając próbkę.

Czy mogę otrzymać próbkę zaproszenia?

Tak, nasze próbki wysyłamy InPostem. Cena próbki wynosi od 5 do 10 zł za sztukę + koszt wysyłki.

Czy mogę zapłacić po wykonaniu zlecenia?

Płatność jest pobierana z góry za zaproszenia personalizowane i indywidualne projekty.

Czy otrzymam rabat?

Rabat jest możliwy przy większym zamówieniu np. jeśli zamawiasz zaproszenia wraz z dodatkami (zawieszki, powiadomienia).

Jaki jest koszt indywidualnego projektu?

Koszt indywidualnego projektu jest ustalany z klientem.

Czy mogę zmodyfikować treść zaproszenia?

Treść zaproszenia jest ustalana i zmieniana według upodobań klienta.

Jak mogę zamówić zaproszenia?

Zaproszenia można zamówić przez czat na stronie, profil na Facebooku, maila lub stronę internetową.

Dlaczego nie mogę dodzwonić się do sklepu?

Nie zawsze jesteśmy w stanie odebrać telefon. Jeśli nie odbieramy prosimy o wiadomość.

Czy mogę zamówić część zaproszeń tylko na sam ślub?

Tak, Proszę wypełnić formularz zamówienia. Link do formularza wysyłamy w wiadomości e-mail po zakupie zaproszeń.

Czy mogę w jednym zamówieniu umieścić różne wersje zaproszeń?

Np. na ślub i wesele, zawiadomienia ślubne, zaproszenia dla rodziców itd. Tak oczywiście, zaproszenia można dzielić wedle uznania.

Czy nadruk nazwisk gości w zaproszeniach jest dodatkowo płatny?

Nie, nie pobieramy dodatkowych opłat z tego tytułu.

Czy personalizacja kopert jest dodatkowo płatna?

Tak, w procesie zamówienia należy zaznaczyć tę opcję, wtedy opłata doliczy się do zaproszeń.

Czy przygotowujecie zaproszenia w obcych językach?

Tak, ale ich nie tłumaczymy np. jeżeli chcesz zamówić zaproszenia w języku francuskim, musisz nam przesłać gotowy tekst zaproszenia w języku francuskim.

Czy wykonujecie plany stołów?

Wykonujemy listy pasujące do wybranej kolekcji o maksymalnym formacie kartki A3.

Co to jest wkładka / wklejka do koperty?

Jest to wklejony wewnątrz koperty ozdobny lub zadrukowany papier widoczny po otwarciu. Wkładka / wklejka może mieć różne kolory i wzory w zależności od wybranego zaproszenia.

Etap projektu

Jak przesłać listę gości ?

Dane niezbędne do realizacji zamówienia należy przesłać w formularzu online. Link do formularza prześlemy w automatycznej wiadomości e-mail po zakupie zaproszeń.

Czy zawsze przesyłacie projekt do akceptacji?

Nie, w formularzu online zaznaczysz, którą opcję wybierasz. Jeżeli zależy Ci na czasie, możesz nam zlecić druk bez akceptacji projektu.

Jakiego papieru używacie do produkcji zaproszeń?

Nasze zaproszenia drukujemy na satynowanym papierze matowym klasy premium w gramaturze 350g/m2. Wg nas jest to najlepszy papier do tego rodzaju papeterii. Uwaga! Zaproszeń ślubnych nie drukujemy na tanich papierach typu kreda.

Czy mogę umieścić w zaproszeniu swoje własne teksty?

Tak, treść zaproszeń jest w pełni edytowalna, można ją zmieniać wg własnych upodobań, oczywiście w granicach rozsądku – zbyt duża ilość treści może się nie zmieścić w zaproszeniu.

Co zrobić, jeżeli treść nie mieści się w zaproszeniu?

Zdarza się tak, iż dodatkowe informacje np. o noclegu, poprawinach, transporcie dla gości nie mieszczą się w zaproszeniu. Wówczas proponujemy wykupić „wkładkę do zaproszeń”. Jej cena ustalana jest indywidualnie.

Etap realizacji zamówienia

Jaki jest czas oczekiwania za zaproszenia?

Czas oczekiwania jest zależny od typu zaproszenia, jeśli zaproszenie jest proste i bez personalizacji to wówczas jest wykonywane w ciągu 2-3 dni i wysyłane do klienta. Natomiast czas oczekiwania na zaproszenia bardziej złożone ustalamy na 10 dni roboczych.

Czy mogę odebrać zaproszenia osobiście?

Ze względu na sytuację epidemiologiczną zamówienia realizujemy wyłącznie za pośrednictwem sprawdzonej firmy kurierskiej.